anonym på internet?

Igår när jag jobbade kom det en tjej och hennes man när jag stod i kassan. Jag hajjade till, för jag kände igen henne.
Efter några snabba millisekunder så kom jag på att det var från familjeliv och hennes blogg jag kände igen henne. Jag hade ingen aning om att hon bodde häromkring, och det gör hon inte heller, såg jag idag när jag gick in på hennes blogg igen.

Det som känns konstigt är att där stod jag, och jag lovar att hon inte har en aning om vem jag är, men jag vet, efter vad hon har skrivit och visat på internet, att hon har gått ner en massa i vikt, försökt få barn jättelänge, misslyckats med flera ivfer och nu äntligen är gravid och ska ha barn inom någon månad.. Jag har sett henne i bara underkläder då hon visar upp överflödig hud, jag vet att hon gifte sig nyligen och en massa annat.
Visst känns det sjukt?

Där åkte hon till en annan del av sverige och handlade, och i kassan står en tjej som vet jättemycket om hennes liv efter vad hon skrivit på nätet.

Jag är glad att jag är ganska anonym ändå.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, sjukt egentligen.

Kan vara bra o vara anonym.

2011-10-13 @ 14:21:33
URL: http://erkkii.blogg.se/
Postat av: therese

ja det är ganska sjukt faktiskt!

2011-10-15 @ 13:22:42
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0