Gräsänka

Idag är jag gräsänka. Visserligen jobbar jag kväll, så hinner inte märka av det särskilt mycket. Men ändå så känns det tråkigt.
Vad hände med mig egentligen? Jag som tyckte det var skönt att vara själv, att kunna göra vad jag vill utan att ta hänsyn till någon annan, tycker inte alls om att vara själv längre. (;

Man skapar sig behov väldigt snabbt har jag märkt. Nu är jag van vid att ha honom här jämt, och jag trivs och älskar när han är hemma, så helt plötsligt blir jag rastlös och uttråkad när jag väl är själv.. vad ska jag göra nu?

Jag kanske får sätta på nån romantisk komedi och frossa i godis (som jag gjort hela veckan..) Men jag tror faktiskt att jag klarar mig en kväll. (:

Förresten är jag sugen på glögg och pepparkakor.. julmust och de obligatoriska skumtomtarna.. Men jag borde vänta tills slutet av oktober iallafall.
 Men jag ser fram emot hösten, när man kan sitta inne under en filt och lyssna på regnet med tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0