jobb igen.

Nu är semestern snart slut och jobb på måndag igen. Fattar inte vart veckorna tagit vägen. Men måste ju erkänna att det är lite lättare när jag vet att jag förhoppningsvis får gå hem igen om mindre än ett halvår. :-) Jag längtar som tusan efter bebisen.. O det är så mysigt när den gör sig påmind lite då och då under dan. Älskade lillhjärta! <3 Här där jag bor har de slutat med föräldraträffar. Förut visste jag inte om man skulle gå på något sånt, men nu skulle jag faktiskt vilja det. Känner mig lite ensam i graviditeten, förutom p då. Hade varit kul o känna folk som sks ha ungefär samtidigt. Men det löser sig säkert. :-) Nu ska jag njuta av mina två sista lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0