25.

Nedräkning pågår. :-)
25 dagar kvar! Jag fattar det liksom inte, så lika chockartat i varje blogginlägg. ;-) Det känns som igår (nästan, eller i förrgår ;-) ) som vi plussade, samtidigt som det känns som ivfen aldrig hänt. konstig känsla!

Nu är vi iallafall snart i mål, och det känns läskigt, spännande, stort och alldeles underbart!

Snart får vi verkligen träffa lillhjärtat som bott i magen så länge, och som vi väntat på och längtat efter i nästan 2,5 år!

En ny liten människa att lära känna och älska gränslöst mycket, en kärlek jag tror kommer vara större än allt annat. En ny liten person att uppfostra. Det är jättestort!

Inatt har jag sovit jättedåligt igen. Det har ömmat i magen och ilat mellan benen, trodde för ett litet tag att den höll på att fixera sig. Men nu vet jag inte hur den ligger. Jag har haft lite ont i ena höften också ett par dagar, svårt o sitta på toan. haha.
Jag känner mig som en gammal kärring. ;-)
Det värker, ömmar och ilar både här och där. Men det är väl inte så konstigt, jag är ju faktiskt höggravid. :-o också en konstig känsla. :-P

Idag skulle jag träffat en kompis, men jag är så trött efter natten och kroppen värker. Så blir vila idag. Sen är hennes lille son jätteförkyld, o jag är rädd att bli smittad nu. Känns inte allt för kul om förlossningen skulle starta o näsan vara täppt av snor. :-)

Så idag ska vi packa bb-väskan, det har fortfarande inte blivit gjort! Kanske ska försöka orka med att slå in lite julklappar också.

För nästa vecka vill jag bara njuta av att allt är klart inför julen! :-)

Kommentarer
Postat av: L

Ja nu kommer nog tiden gå undan :) Mysigt med jul emellan också..

2012-12-12 @ 12:23:54
Postat av: Tessan

Hej! Hittade till din blogg nu, vad kul att du ligger så nära mig i din graviditet, jag har BF 1:a januari så inte långt emellan ;) Ha de gott/Tessan

2012-12-13 @ 09:27:39
URL: http://www.mhiloy.blogspot.com
Postat av: Mimmy

Åh nu är det verkligen nära, shit vad spännande! :D

Svar: Hihi vad kul att du bloggar också,inte bara instagrammar! :)

2012-12-16 @ 12:56:07
URL: http://mimmyl.blogg.se
Postat av: emma

Min mage är i stort helt borta nu efter 10 dagar. Och det är jättekonstigt! Som om jag aldrig var gravid :o klappa magen lite extraoch försök komma ihåg det sen :) det är verkligen nåt visst med en växande person där inne <3

2012-12-16 @ 17:21:52
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0