God jul!

Nu är det julafton!
vilket innebär ny vecka, nämligen v. 39! 13 dagar till bf.

I tisdags var jag hos barnmorskan. Allt var bra med vårt lilla hjärta, och enligt henne är den nu fixerad! Ibland känns det verkligen inte så, men det är väl armar, ben o den där lilla rumpan som luras. :-)

Jag tyckte ju att magen växt massor sen förra besöket, men den hade bara växt EN cm. haha. Det måste ju va formen som gör det? För den är större.

Sfmåttet låg på 32, och hjärtljuden på 145. :-)
Min kurva går lite upp och ner. Berg och dal liksom. :-)

Jag hyrde en TENS-apparat också, och idag (läs söndag) provade vi den. :-) Både jag och p. :-)

fel håll på bilden, men går inte ändra i bloggappen.

Annars mår jag bra, förutom att jag hade massor av sammandragningar under halva dan.
Men tror inte bebisen kommer förrän runt bf iallafall.

Hoppas ni får en riktigt god jul! :-D

Kommentarer
Postat av: Ilangtanochvantan

13 dagar.. Inte klokt!! :)

God jul! Kram!

2012-12-24 @ 09:11:55
Postat av: Hannah

Gooo juuul!!!

2012-12-24 @ 13:40:39
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: E.

Oj vad det närmar sig snabbt nu! Hoppas ni haft en fin jul! Nästa gång finns en liten ett-åring med.. ;) Kram!

2012-12-25 @ 08:44:15
URL: http://vivillblitre.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0