v 38, 20 dagar kvar!

Ny vecka igen! 20 dagar kvar.
v. 38 (37+0) och bebisen räknas som fullgången!
Jag börjar bli mer och mer nervös för vad som komma skall.. smärtan har jag inte varit rädd för innan, men nu börjar jag bli rädd för den med.

Det är med skräckblandad förtjusning jag läser förlossningsberättelser, jag vill, men jag vill inte!

Jag vill bara ha bebisen, och det andra kommer på köpet.

Vi har haft en mysig helg P och jag. Helgen var vår sista ensamma helg, bara han o jag.
Visst kan det bli fler helger, om vi går över tiden, men det är inte samma sak. :-)

Vi var o beställde matbord och säng till vår nya lägenhet i fredas. som vi längtar! Fattar inte riktigt hur vi ska få plats i vår lilla etta i fem månader till, men finns det hjärterum så finns det stjärtterum. ;-)
I lördags städade vi lite, bakade lussekatter, tände ljus, drack glögg och kollade på film. Och igår köpte vi sista julklappen och slog in nästan allihop. :-)

Känns skönt att ha nästan allting fixat!


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Åh så mysigt att det är så nära! :) Minns själv hur man gick och längtade och väntade.

Förlossningen kommer gå så bra! :D Jag är avis, jag vill oxå föda barn igen! Otroligt mäktigt känsla! :D

2012-12-17 @ 20:44:19
URL: http://mysansfamily.blogg.se
Postat av: svar:

Elin, det är bara komma hit o föda! Haha. Jag slipper gärna. ;-) men bebisen får du inte! :-D <3

2012-12-17 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0