Jag älskar dig förevigt

Jag är glad att det är mitt hjärta jag kämpar tillsammans med. Att det är just han som finns vid min sida. För hur hade jag annars klarat det? ;-) Han är verkligen den bästa, underbaraste, snällaste och omtänksammaste som finns.
Jag hoppas att jag får leva med honom resten av livet, och vara lika lycklig som jag är nu. För med honom ÄR jag lycklig. Det är barnbiten som gör att jag inte är lycklig fullt ut, och det hade ju inget annat kunnat ändra på iallafall.

Ibland när jag tittar på honom, så pirrar det i magen, och jag undrar hur jag lyckats få en sån underbar kille. ;-)
Klyschigt, jag vet. Men visst är det underbart när man känner sig så otroligt kär, och det inte finns någon annan som kan leva upp till den känslan som just HAN gör som är faktiskt är "din"? :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0