övertygad!

Nu är jag säker på att jag känner bebisen!! :-D
Ligger i soffan nu, och helt plötsligt kände jag en liten kick på högersidan snett nedanför naveln. Rätt som det var kom det igen.. Och igen.. Och igen. :-D känner ett kittlande fladder med jämna mellanrum. :-D

Det gick som ett lyckorus genom kroppen! Äntligen ett livstecken från vårt lilla hjärta! Vågar knappt röra mig, för jag vill bara känna mer av bebisen! Gud vilken känsla!

Idag har vi tillbringat dagen i ullared. Har ni planer på att åka dit i dessa tider, så gör inte det! Fy farao vad folk det var!
Men vi fick lite handlat till bebisen iallafall. Känns konstigt att få gå där bland bebisprylarna och faktiskt handla!


Är så lycklig! <3

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, de första pickningarna är så underbara! har du också moderkakan i bakvägg? Njut! Rekommenderar du ullared i övrigt? Kramar

2012-07-24 @ 08:42:47
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Hannah

Det är så roligt! Risken är att man slutar andas när man sitter där och håller andan och bara vill känna mer mer mer!

2012-07-24 @ 13:07:51
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: maria

vad härligt! det måste vara en underbar känsla, jag är i v21, moderkakan i framvägg och har fortfarande inte känt någonting alls! så njuta av känslan ska du göra!!

2012-07-24 @ 18:19:11
Postat av: maria

vad härligt! det måste vara en underbar känsla, jag är i v21, moderkakan i framvägg och har fortfarande inte känt någonting alls! så njuta av känslan ska du göra!!

2012-07-24 @ 18:19:13
Postat av: L

Gud så mysigt :) Längtar tills jag också känner!!

2012-07-25 @ 10:33:19
Postat av: D

Underbart!! Särskilt härligt är det sen när man är på jobbet t ex, att mysa med bebben liksom i hemlighet :) du har massa underbart framför dig!!

2012-07-26 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0