sommar o sol

Underbara sommar! Jag är så glad att vi fick en "sommarvecka" på semestern iallafall.
Igår tog vi båda premiärdoppet för i år. Och idag har vi också tillbringat en del av dagen på stranden. Tror inte att det uppskattades riktigt av bebisen, för efter doppet blev det ett himla liv i magen. ;-)
Det är inte jätteofta jag känner något än, men när jag väl gör det så går det inte ta miste på att det är bebisen. Det roliga är att man faktiskt kan se utanpå magen ibland också, och P har känt med handen någon gång. Vet inte om det är vanligt, eller om det är för att jag är ganska så smal?

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort sollukten. ;-)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är det säkert! Jag kände oxå tidigt första barnet, även fast moderkakan låg i framvägg. Nu ligger den i bakväg och det är andra barnet och jag kände väldigt tidigt och väldigt väl! Det är det bästa som finns :)

2012-07-27 @ 12:58:04
URL: http://mammasnart3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0