.....

Det händer inte mycket här.. alls. Så därför har det inte blivit så mycket bloggande.

Jag såg fram emot sommaren, då vi ska förlova oss (:-D), hade tänkt hitta på massa roliga saker i sommar, som förhoppningsvis blir vår sista ensamma sommar tillsammans. Men så la min chef in semester på mig v 25-28.
P har 28-31. Han kan inte byta då hans jobb stänger ner de veckorna, och om jag kan lyckas byta, det återstår att se, för jag gissar att ingen som har v 29-31 vill byta bort dom. Så nu räknar jag med en sommar med max 1v semester. Det känns skit rent ut sagt.
Vi har fyra lediga dagar tillsammans varje månad, och nu verkar det endast bli en vecka i sommar. KUL.

Jag ska inte ropa hej än, det kanske kan ändras. Men jag vågar inte tro det.

Btw så har jag suttit o kikat på lite ringar.. det är en hel djungel. :-D Men ack så kul och ack så DYRT. Vad ger man för förlovningsringar och vigselringar egentligen??

Vad kostade era?

Jag vill ha en vigselring med stenar, och den jag tittade på kostade runt 17000. :-o Det är jag inte säker på att P går med på faktiskt. o vad ska man ha för förlovningsring till det??


Nu har halva tiden gått, och om 1,5 vecka får vi vår dom. Jag hoppas verkligen att vi får komma igång med ivfen vid påsk.
Känner att det måste hända lite bra saker nu!

Kommentarer
Postat av: E.

Hm, våra förlovningsringar köpte vi spontant i Egypten när vi var där för sju år sedan. Min ring i guld med fyra stenar kostade 400 kr, haha. Men vem vet hur äkta de är.. ;) Vi har sagt att vi någon gång ska byta ut ringarna, eftersom de inte ser ut som typiska förlovningsringar samt att vi inte ens har dem graverade, men det blir liksom aldrig gjort och de billiga egyptenringarna har ju sitt affektionsvärde istället :)



Jag håller tummarna för att ivfen får börja snart!

2012-03-21 @ 14:24:34
URL: http://vivillblitre.blogspot.com
Postat av: Emma

Våra förlovningsringar kostade ca 5000 kr tillsammans. Jespers vigselring kostade 3000 drygt och min vigselring 5000.

Tänk på att du ska titta på dem varje dag! Det måste kännas rätt, och då kan det vara värt 17000 :)

Men fy vad trist gällande semestern... hoppas det går att ändra!

2012-03-21 @ 21:27:17
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Andrea

Vi köpte släta i vittguld som kostade 8000 kr tillsammans. Fina men mister sin blankhet snabbt och måste putsas om var och varannat år. Den vigselring jag tittat på ligger runt 15 000 kr.Finns dock snygga billigare tex på Lauritz.:)

2012-03-23 @ 07:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0