?

Den här veckan har varit ganska omtumlande. Vi hade personalmöte i början av veckan. Chefen inledde mötet med att han skulle lämna oss, och tio minuter senare hade han stuckit. Kvar satt alla vi anställda, chockade och undrade vad som händer nu? Vi har en tillfällig chef nu, o eftersom jag ska vara ledig på måndag och förhoppningsvis får vi köra igång snart med ivfen, så var jag ju tvungen att berätta för honom också. Jag fick tre minuter, det var lugnt, men jag vet inte riktigt om han förstod vad det innebär. Men men. Allt är snurrigt just nu. Jag kan inte fatta att vi nu kommit fram till dagen jag väntat på.. Jag är så nervös för vad vi kommer få veta! Men jag hoppas så att det inte är värre än att vi kan komma igång vid nästa mens. Hoppas att ni får en riktigt skön helg, trots snö och rusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0