lördagsmys

Nu sitter jag o baby i soffan o väntar på mello. Han med datorn o jag med mobilen. ;-) det är mysigt ändå. P har varit iväg hela dan o hjälpt sin pappa, o jag har storstädat hela lägenheten. Så nu är det rent, luktar gott och vi kan bara ta det lugnt resten av kvällen. Käkade libanesiskt med, för o slippa laga mat o få disk. ;-) Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi ska på första mötet! Jag är nervös, mest för att jag verkligen ogillar o göra gynundersökningar, och att jag nästan är säker på att jag kommer ha spottings då. Jag hoppas att det inte blir några problem. Nu ska jag göra en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Ska tänka på er då! :)

2012-03-04 @ 18:53:39
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad roligt att det närmar sig med stormsteg! Efter vårt första möte grät jag en skvätt efteråt för att det var så befriande :) Kram på dig!

2012-03-04 @ 19:06:46
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0