misslyckande nr 20.

Jag lever efter den äckliga persen med magsjuka, men känner mig fortfarande helt skum i kroppen. Mår illa, känner mig yr och får lite ont i magen så fort jag ställer mig upp eller äter något. Tänk om det kunde bero på något annat istället för magsjuka, men sådan tur har vi inte denna månaden heller.
Det beror nog snarare på att jag inte fått i mig någon vettig mat på två dygn, och när jag väl kan börja äta reagerar väl magen på det, eller nåt. Vad vet jag.

Igår kom mina kära (läs ironin) spottings igen. På dag 19. 12 dagar sedan sista mensdagen. Vad skönt det är att inte ens få ha två hela veckor utan blod och annat skit. *suck* Dessutom är spottingsen så kraftiga att man nästan skulle kunna tolka dom som mens, men det är det inte. Jag hatar dom verkligen!

Jag tycker redan att det är lite halvjobbigt att gå till gyn (även om jag varit där 100 ggr) och då gå dit med äckliga spottings känns ännu mindre roligt.. jag hoppas hoppas hoppas att det inte påverkar det dom nu ska göra på fredag.
Men jag får bita ihop, för många gynbesök kommer det bli framöver.

Nu kom P hem, så ska mysa med honom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0