Sol och blodprov.

Idag är det helt underbart väder ute! Varmt och soligt, riktigt vårväder och jag är på väldigt bra humör! Gick ner till maya strax efter tio, hon tog två rör blod och gav mig en tid den 2 april!! Det är bara tre veckor dit, och då lär min mens inte ha börjat än, och förhoppningsvis (!!!!) kan vi köra igång redan under påskhelgen! Jag hoppas verkligen att det inte hittas några större problem.. det är lite nervöst nu när P ska lämna sitt spermaprov.. tänk om han inte har några spermier?? Men jag har ändå en känsla av att felet ligger hos mig, pga mina spottings. Men vi kommer få alla våra svar om tre veckor, och fram tills dess så får vi försöka se så positivt vi kan.

 Jag gick en liten sväng på stan också.. hittade inget särskilt förutom ett linne och ett ljus. Jag älskar Yankees doftljus, och burkarna är ju himlans snygga när dom är tomma. ;-)
Mina favoritdofter är Clean cotton och Fluffy towels. Dom luktar otroligt gott, rent och fräscht. Så när jag gick in i butiken hade dom Fluffy towels som månadens doft= 177:- istället för 229:-. Så jag slog till på en sådan!

Hoppas ni har en underbar dag ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0