v 32

 
Då var vi framme i v 32 (31+0), och min sista vecka att jobba!
Det känns konstigt att jag har fyra jobbdagar kvar, och sedan ska vara ledig i ca 18-20 månader. :-o Det har inte riktigt gått in i mitt huvud. Men skönt ska det bli, för jobbet börjar bli tungt nu. Samtidigt känns det tråkigt att lämna alla kollegor så länge, man träffar ju dom mer än vad man träffar sin familj.
 
Ïdag har jag börjat dagen hos barnmorskan. :-) Allt såg bra ut, bebisen har börjat vända sig neråt med huvudet, även om den fortfarande kan snurra runt och härja. Men jag har känt de sista dagarna/veckan att den sparkar mer och mer uppåt mot revbenen. Magen är fortfarande liten, men inget jag oroar mig alls över.
 
 
Dagens mage. :-)
 
I eftermiddag ska vi på förlossningsinformation på vårt sjukhus. Ska bli skönt att få lite information om det!
 
Mina mått:
 
V.25+
 
sf 21
blodsocker 5,8
Blodtryck 109/60
Hjärtslag 136
 
V. 28+
 
sf 25
blodsocker 5,4
Blodtryck 112/64
Hjärtslag 138
 
V. 31+
 
sf 27
Blodsocker 6,4
Blodtryck 113/66
Hjärtslag 145
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tänkte precis idag att det var länge sedan du skrev! Fint att se att magen ändå växer och det ser bra ut :) Perfekt tid att gå på ledigt nu innan jul, man får pyssla i lugn och ro och verkligen njuta av jul och nyår! Jag lyckades pussla med mina dagar och ändå inte bli utfattig så jag har varit hemma 1 år och 10 mån med Elis fp dagar. Tänk på att man måste ta 5 dar i veckan minst när de fyllt ett år för att inte sänka SGI. Den enda regeln från f-kassan jag kunnat hålla reda på :)

2012-11-05 @ 17:53:29
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Denice

Fina magen :-) Då kanske du bloggar mer när du är hemma mer snart då ;-) Kram!

2012-11-06 @ 20:53:20
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0