ont.

Jag har fått så ont i magen. Det värker runt hela magen, under brösten och utmed sidorna. Mest på högersidan. Det har känts så här i tre dagar nu och verkar inte bli bättre. :-( det känns ungefär som när man har håll, och böjer jag mig framåt känns magen som ett stort blåmärke. Det är värre när jag går omkring, så idag har jag suttit i kassan på jobbet hela dagen, mellan 10 och 18, med undantag för 45 minuters rast. Det är för jobbigt att vara på golvet. Jag gissar att det är att bebisen blir större och trycker på alla organ, min mage är ju inte speciellt stor, och inte jag heller, så det borde ju vara rejält trångt därinne. Men jobbigt är det! Men så länge bebisen sparkar på så känner jag mig lugn. Men kanske borde ringa bm om det inte blir bättre? Ska bli "kul" och se hur det går imorgon på jobb.. Kanske får bosätta mig i kassan då med, även om det också är jobbigt i så många timmar. Fem veckor kvar! Men just nu känns det som fem långa veckor.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Kolla upp så det är inte gallblåsan som spökar.. jag hade ont under brösten, på höger sida.. :)

Ta hand om dig och bebis! <3

2012-10-08 @ 09:44:27
URL: http://mysansfamily.blogg.se
Postat av: emma

Jag har haft mycket ont till och från och det verkar som att vid de tillfällena har bebis legat helt på tvären! Kan det vara så för dig med kanske? Fötterna på högersidan?

2012-10-08 @ 13:27:20
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0