Hallelujah

 
Jag är inget fan av Molly sandén precis.. men bebisen verkar älska -eller avsky ;-) henne när hon sjunger den här låten. Vi har provat lite olika musik med mobilen på magen, men så fort vi spelar den här låten så börjar det sparkas hejvilt. haha. Har provat flera gånger, och just denna låt ger verkligen respons.
 
Provar precis nu..när det är tyst lugnar bebisen ner sig, sätter jag på låten så börjar det sparkas igen. :-) Mitt lilla hjärta <3
 
 
Igår ringde FK mig. Jag blir bara beviljad halv graviditetspenning.. bara för att jag kan stå i kassan i två timmar per dag. Det är bara det att vi inte har några bra kassor, det är mycket lyft och snedvridna rörelser och ingen möjlighet att sitta ner. Dessutom är det mitt i julruschen då. Jag frågade vad jag ska göra resterande tid, då jag inte står i kassan, och det sa hon att min chef får bestämma. Han tycker det är helt knäppt, han ska ringa tillbaka till henne och se om han kan få igenom hel gp, för det är det bästa för alla tror jag. Inte nog med det så har lönekontoret uppgett fel uppgifter på min ansökan (??) och när fk ringt dom hade dom sagt 28000 mindre än vad dom skrev. Det kändes skitdumt för mig, eftersom min chef skickade papprena till lönekontoret just för att det skulle bli rätt. *SUCK*. När jag ringde lönekontoret så verkade dom mest yra, och tillsist så verkade det som att dom glömt räkna med ob när de pratade med fk nu i veckan. Jag blir TRÖTT.
 
Nu är låten slut, och bebisen lugnat sig. ;-)
 
Igår var vi och beställde barnvagn också! Men ska inte hämta den förrän i början på december. Det blir en svart brio happy med vit insida, med hårdlift,  knäledshandtag och lufthjul. Tror att den kommer bli perfekt för oss. :-)

Kommentarer
Postat av: Denice

Åh, Brio Happy är jättefina!

2012-09-24 @ 09:19:20
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0