v 25+0

V25+0, nu är det bara 15 veckor kvar!! Femton! Ingenting ju. :-) tre månader tills vi får träffa vårt lillhjärta. :-) som vi längtar! Jag tror det är en pojke, men idag köpte jag en supersöt flickbody, det enda flickiga plagg jag köpt.. Men jag kunde inte låta bli. Blir det en pojk så får vi spara den eller ge bort den. :-) Imorgonbitti ska vi till barnmorskan och lyssna på hjärtljuden för första gången.. Spännande! Idag fick jag även brev från fk. Hel graviditetspenning från 12 november!!! Är så lättad och glad! Kommer sova gott inatt. ;-)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad skönt med Gravidpenning! En sten som
lättar från bröstet tyckte jag.
Vad olika man tänker ibland, jag känner att tiden står still och tre månader till är en EVIGHET! Graviditeten denna gång känns mycket längre, men så mår jag sämre och var ju gravid i tre månader innan MA. Jag är som en elefant, gravid i 22 månader ;)

2012-09-25 @ 12:35:18
URL: http://www.hannahsvardag.blogspot.com
Postat av: Denice

Åh vad skönt att du får vara ledig! Jag kan knappt tåla mig tills jag får veta vem det är som gömmer isg därinne, det är såå spännande! Fick föresten hem tyget som jag köpte till babynestet, men jag var inte nöjd med det, det kändes liksom dassigt och inte så kul, så jag ska leta vidar efter det perfekta beiga :-)

2012-09-25 @ 12:48:50
URL: http://minapyssligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0