2013 bebis.

Det blir en 2013 bebis här!
1 januari och inte ett tecken på att bebis vill ut. :-) Inte en enda ond förvärk, bara lite oonda sammandragningar då och då, men det är ju samma som jag haft i några veckor. Visst att det gör ont lite här och var, o jag känner mig klumpig och har svårt o sova, men annars går allt som på räls.
Som det känns nu kommer bebisen vara i magen för alltid.
Den känslan känns ok just nu. Visst längtar jag otroligt mycket efter den, men det känns skönt att tro att förlossningen är långt fram i tiden. Men det är bara 5 dagar till bf.. och max typ 19-20 dagar tills den MÅSTE ut.
Herre gud liksom.
Jag känner mig inte ens höggravid, bara lite mer otymplig, ovig och kylskåpsaktig än jag brukar.

Jag hoppas att jag kommer fixa förlossningen galant. Att jag kommer vara en sån som kan föda tio barn utan att blinka, och kunna göra om det tjugo gånger till.

Men bara för att jag har haft en sån lätt graviditet så kommer jag säkert spricka åt alla håll och kanter, och få världens mardröms förlossning.

Men men, lillhjärtat ska ju ut, och jag antar att allt är värt det när h*n väl är här! <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min gammelmomma sa att föda barn var som att gå på toa och vara lite hård i magen. Nja, inte riktigt så jag håller med om det :)

2013-01-01 @ 18:42:21
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Ilangtanochvantan

Det kommer du fixa galant... När man väl är där har man ju liksom inget val som tur är ;) Kram på dig

2013-01-01 @ 18:51:10
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2013-01-01 @ 19:01:23
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Da

Jag tror du kommer få en bra förlossning. Jag hade både lätta graviditeter och lätta förlossningar så det kanske ligger i släkten :)

2013-01-02 @ 13:21:53
Postat av: emma

Det kommer gå fint! Prata med bm där och lita på personalen, det hjälpte mig mycket! Och byt bm om du inte känner stöd!

2013-01-02 @ 14:12:00
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Fatma

Tävling på bloggen, man vinner valfritt plagg :)

2013-01-03 @ 23:46:31
URL: http://fatmas.se
Postat av: Denice

Heja dig, det kommer gå bra. Slappna av och försök ta det lugnt bara, lättare sagt än gjort, jag vet :-) Jag ska fixa bitringen nu idag, de öppnar om ett par timmar :-) Kram!!

2013-01-04 @ 08:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0