någon annan?

Ibland känns det som att mitt liv är en slags saga, där jag står utanför och tittar på.
 Det är då det känns rätt okej, som nu. Jag är inte speciellt ledsen. Jag känner mig faktiskt ganska glad. Det är när man kastas tillbaka till verkligheten som man mår dåligt, när man inser att det är JAG (vi) som är på 17e försöket, och inte lyckats.

 Det är en sån typisk grej som man tänker att det är sånt som händer andra, inte en själv. Jag är lite så fortfarande faktiskt, för jag känner någonstans att vi visst kommer lyckas. Jag vill inte tänka så långt att det finns dom som faktiskt inte gör det. Det kan ju hända att vi är ett av dom paren.

Det gör mig livrädd, så jag väljer att fortsätta stå här utanför och titta på, ett litet tag till.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att du ibland kan känna att det släpper! Och det är nog viktigt att känna hopp, för det kan mycket väl ta sig. Varje ny ägglossning för med sig helt nya förutsättningar! Kramar

2011-12-03 @ 22:53:34
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0