Ingenting är omöjligt

Igår åkte vi till Ullared. Det blev mycket handlat, julsaker och julklappar blev det. :-) Vi var iväg precis hela dagen, och P var helt slut efter flera timmars springade inne på gekås. Jag hade nog lätt kunnat gå lite till. ;-)

Idag är jag på dag 20 i cykeln, och förra månaden kom spottingsen på dag 21. Så jag förväntar mig att dom kommer imorgon eller iallafall senast i helgen. Jag har ömma bröst som jag brukar ha, inget känns annorlunda, så jag har inga större förhoppningar om lycka den här månaden heller. Man (jag) blir väldigt lätt bitter och negativ när månaderna bara går..

Men, helt har jag inte gett upp. Ingenting är omöjligt! 




"Ingenting är omöjligt.. Det omöjliga tar bara lite längre tid..."


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint skrivet!! Tusen kramar till dig

2011-11-17 @ 19:36:01
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0