Jullängtan

Nu har jag precis bakat två limpor bröd. :-) Det luktar hur gott som helst i hela lägenheten.
samtidigt sitter jag och letar efter mysiga julfilmer. Jag älskar julen!

Jag älskar att få pynta, tända ljus, dricka glögg och äta pepparkakor, det finns ingen hejd för mig. :-D Det finns dom som säger att julen bara är barnens högtid, men jag lovar att den även är min. ;-)

Även för mig är julen magisk, det handlar inte om julklappar, för dom skulle jag egentligen kunna vara utan. (fast jag tycker att det är ganska roligt att både få och ge julklappar). Men det är så mysigt med jul, här är det ingen stress, utan vi sitter bara och umgås, äter gott och mycket godis, lyssnar på julmusik och dricker julmust med tända ljus.
Ungefär. ;-)

Är det någon som har tips på mysiga julfilmer, så tas detta tacksamt emot!

Nu ska jag gå och ta mig en nybakt macka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0