karma?

Jag som trodde att jag skulle slippa så många dagar med spottings den här gången är nu på spottingdag 6. Vilket innebär blod i minst 12 dagar. För att se det positiva med det är att jag slapp mensvärk på jobbet, det negativa är att mensvärken troligen kommer i helgen. Vet inte vilket som är värst. ;-) min kropp slutar aldrig att förvåna mig. Om man ska tro på karma så måste jag ha varit riktigt jävlig i mitt förra liv. Sen ger spottingsen mig svamp var och varannan menscykel. Känner mig väldigt less på allt med klåda och en mens som aldrig kommer igång. Men imorgon ska vi på glöggmys hos en av mina bästa <3 det ser jag verkligen fram emot! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

tänker på er gumman <3

2011-11-30 @ 07:59:17
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0