Innedag.

Idag är det grått och trist ute. Jag började dagen med att ställa klockan på halvåtta. Men den hann bli nio innan jag klev upp. Nu sitter jag nerkrupen i soffan med tända ljus och har precis druckit te, hembakt bröd och pepparkakor.
Jag älskar lediga dagar!

Jag har tänkt titta på "Drömmen om ett barn" på datorn innan jag tar tag i dagen ordentligt. Jag har massor att fixa.. Bland annat ta hand om disken som snart blivit ett berg, städa toan, baka nytt bröd (eftersom jag tog det sista idag)dammsuga och damma. *puh* Det tråkigaste jag måste göra är att ta hand om vår "skrubb" i köket.. det är som ett litet förråd där sakerna är inslängda så man knappt kan öppna dörren.

Det var det.

Kommentarer
Postat av: Erika

Va mysigt det lät!:-) jag dricker en stor kopp te nu o tittar ut på skitvädret.

2011-10-19 @ 10:27:58
URL: http://erkkii.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till My

Här skiner solen, så jag skickar massa solsken o kramar till dig! <3

2011-10-19 @ 11:47:28
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0