när kroppen luras.

Sedan jag slutade med mina ppiller i februari -09 så har jag antecknat när mensen har börjat och slutat, när jag haft nån blödning osv. Det känns som att jag borde känna min kropp ganska väl vid det här laget, men tydligen inte. Sedan vi började försöka få barn så har min kropp fått något konstigt spel. Eller så tänkte jag bara inte på det förut. Men jag lovar att den har betett sig annorlunda på något sätt nästan varje månad. Den här månaden började spottingsen på dag 21. I vanliga fall kommer dom på dag 22-23. Som längst har spottingsen hållt på i 6 dagar, men den här gången har jag haft spottings i 8 dagar. Jag tänkte nästan den förbjudna tanken : "TÄNK OM..". Idag är jag på dag 28, (har en cykel på 25-27 dagar) och självklart har jag fått en mycket större blödning ikväll, med mensvärk. Brösten har slutat ömma och mensen kommer komma som ett brev på posten imorgonbitti. Det var ju dumt av mig att tro, att vi kanske, kanske hade lyckats den här gången iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0