Har du karra?

Ja, då är man här igen, på blogg.se, efter att inte ha bloggat på över ett år.
Det största problemet är egentligen ett bloggnamn, för det är oftast det som satt stopp för mig när jag väl varit lite sugen på att blogga.

Karrakaramell fick det bli, för jag älskar godis, och allt sött här i livet.. även om mitt liv just nu känns lite bitterljuvt.

Jag är lycklig, för jag har träffat den finaste kärleken, vi bor tillsammans och planerar för en framtid, med barn, hus och allt det där.

Det som man trodde var en självklarhet, visade sig för oss vara lättare sagt än gjort, och det är kanske det min blogg kommer handla om för tillfället, men jag hoppas att den kommer utveckla sig på det sätt som jag vill och hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0