framsteg!

Allt såg jättebra ut i idag! Jag vet inte hur många äggblåsor jag hade, men det var många! Min kropp hade tydligen svarat väldigt bra på behandlingen, så vi kanske måste sänka dosen på puregonen. De skulle ringa senare i eftermiddag tror jag. Han trodde att det kunde bli äp i början av nästa vecka! :-) sen sa han att jag ska ha i bakhuvudet att om det går för fort så kan man tvingas avbryta det hela.. Menar han överstimulering? Jag blev ändå lite orolig, även om han sa att allt såg jättebra ut. Annars har jag inte känt nånting, ingen molvärk eller spänd mage eller så. Lite huvudvärk, men det brukar jag ha.

Kommentarer
Postat av: D

ÅÅÅ vad spännande!

2012-04-12 @ 19:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0