Snart dags för äp!

Nu ska vi snart gå och lägga oss.. blir en tidig morgon imorgon då vi ska åka runt halvsju.

Idag har jag mått lite småilla, det har jag iförsig gjort till och från hela veckan, men det är kanske inte så konstigt. Brösten ömmar som bara den och magen är spänd och känns svullen.

Jag har känt mig ganska lugn inför morgondagen, men nu börjar jag bli lite nervös. Men jag försöker att inte tänka på det så mycket. Jag tror (vet) att jag klarar av det. Jag har varit på mååånga gynundersökningar pga kronisk svamp, kontaktblödningar, cellförändringar och spottings, jag har fått bedövningsspruta där nere förr och överlevt varje gång. ;-) Det kan ju iallafall inte vara värre än att föda barn, och det hoppas jag ju på att få göra om sådär nio månader. :-)

Så, nästa blogginlägg så kommer äggen (som jag förhoppningsvis har) vara utplockade och sedan börjar nästa väntan!

Kommentarer
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Hoppas allt har gått bra idag för er! :D <3

2012-04-16 @ 08:07:15
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på dig! Hoppas det gick finfint!

2012-04-16 @ 21:14:41
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0