Plötsligt händer det?

Ja, inte här iallafall. Jag tror inte jag haft någon ägglossning den här månaden. Förra månaden fick jag, vad jag tror, äl på dag 11 med ömma bröst som följd. spottingsen kom på dag 18 och mensen på dag 27.

På dag 8 den här cykeln fick jag fruktansvärd molvärk och en liten blödning, trodde det var äl, men jag fick aldrig några ömma bröst. Dessutom har jag inte haft några andra som helst tecken på äl. Jag är på dag 17 nu och förväntar mig spottings vilken dag som helst.

Men det känns som att det inte spelar någon roll nu, för snart får vi hjälp! (jag hoppas på en lyckad sådan)

Jag önskar att vi hade en sådan tur som man läser att en del andra har haft. Så fort de söker hjälp så blir de gravida. Men jag tror att de flesta som lyckas bli det på egen hand, kanske sökte hjälp efter ett år, och då kanske det inte var något fel egentligen eftersom det är vanligt att det kan ta upp till ett år innan man lyckas. (väntan är förstås lika jobbig ändå). Men som vi, i vårt fall som är inne på vårt 19e försök så känns det inte troligt att vi skulle lyckas själva.
Fast mirakel kan ju ske. ;-)

Men det skulle va lite kul att se statistik på hur många försök de har, som lyckats själva precis innan de fick hjälp.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad snäll och gullig du är som tänkt på mig idag!! Tydligen är det långt ifrån alla som behöver det extra instrumentet för att öppna livmodertappen. Själv spolningen kändes inte alls tycker jag! Nu efteråt känns det som lite mensvärk. En god natts sömn sen ska nog både mensvärk och bitterhet vara borta :) KRAMAR

2012-02-07 @ 20:11:05
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0