En veckas väntan till.

Idag tog jag mod till mig och ringde privat igen.. Men de hade julledigt fram till den 9e! Så typiskt. Det är inte direkt lätt att lyfta luren och ringa ett sådant samtal. Iallafall inte för mig. Nu får jag vänta tills nästa torsdag innan jag har möjlighet att ringa igen och då har jag 8 dagar kvar till bim. Det kanske kan vara bra att ha en cykel imellan, men jag vågar inte tro att jag kommer få en tid så snabbt.

 Herregud vad man har blivit bitter och negativ. :-) Jag tycker annars att jag tar det ganska bra utifrån vår situation.. visst är jag ledsen imellanåt och tänker på det konstant, men det är kanske inte så konstigt när längtan är så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0