Jösses

Jösses vad mycket söta saker det finns till bebisar. Jag vill köpa! NU.

Men jag får inte för p. och visst är det onödigt.. tänk om det inte blir någon bebis. Vi har en liten låda med några smågrejor som vi har köpt. Det är inte mycket alls. Det känns som att jag utmanar ödet om jag skulle köpa.

Jag har alltid tänkt att jag kommer vänta ganska länge innan jag handlar saker till bebisen när jag blir gravid, men ärligt talat vet jag inte om jag kommer klara att vänta den dagen det väl händer. Jag vet inte varför jag surfar runt och tittar på bebiskläder, eller går in på barnavdelningarna på stan. Men jag kan verkligen inte låta bli. Det är tortyr.

Jag ser framför mig hur jag kommer inreda ett framtida barnrum, och alla söta små kläder jag kommer köpa. ;-)

Jag lever lite uppe i det blå.. men drömma, det måste jag ju få göra.

Kommentarer
Postat av: iKiwiBerries

sv: tack! hoppas barnen uppskattar det =)

2012-01-26 @ 15:45:32
URL: http://ikiwiberries.wordpress.com
Postat av: Emma

Klart du får drömma! Och säg inte så... att det kanske inte blir någon bebis. Det MÅSTE det bli! Jagplanerar också barnrummet, just nu är det belamrat med flyttlådor som inte blivit uppackade på fyra månader nu. Men nu till våren tänkte jag fixa där inne, vare sig jag är gravid eller ej! Tror inte på det där med att "jinxa" saker. Samma som att det inte skulle gå att bli gravid för att man tänker för mycket på det.. nä minsann :)

2012-01-26 @ 21:28:03
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0