snart för gammal?

För någon dag sedan kom en gammal bekant in på jobbet. Med sig hade han sitt lilla barn på snart tre år. Jag har inte träffat honom på flera år, men vi pratade lite och han sa att en till var på väg. Sen tittade han på min mage och sa: du då?? Ska inte du skaffa barn snart? som vanligt visste jag inte vad jag skulle svara, så sa bara Nä, inte än. Varpå han skrattade och sa Nä, du är ju snart för gammal! Jag önskar så att folk kunde tänka på att det kanske finns en anledning till att andra inte "skaffat" några barn.. Att dom kunde tänka ett steg längre. Men visst, jag får ju skylla mig själv som inte sa som det är. Men det kändes som mitt hjärta gick i tusen bitar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken OTROLIGT klumpig och respektlös kommentar!

2012-01-08 @ 00:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0