Underbara Norrland

Igår skrev jag ett ganska långt inlägg, men sen blogg.se ändrade sidan så strular det jämt för mig. När jag skulle publicera inlägget så loggades jag ut och allt försvann, så då orkade jag inte skriva om det igen.
 
Vi har haft en veckas semester uppe i lappland, arvidsjaur närmare bestämt. :-) Utan varken telefon eller internet i den lilla byn vi var i. (hos ps släktingar) Resan började på en mysig herrgård,där vi bodde i en stor svit, med tre rum, sänghimmel och bubbelbadkar för två. ;-) Vi åt en god trerättersmiddag, där de dukat speciellt vid vårt bord, och så blev det förlovning förstås. :-D
Sedan fortsatte vi norrut, och samanlagt har vi kört 348 mil. :-)
 
Idag är jag i v 15+3. Tycker inte att det händer så mycket med magen än så länge. Lite rundare har den blivit, och byxorna spänner lite, men stor är den inte än. Jag längtar tills jag börjar känna bebisen så jag vet att den verkligen är kvar där inne. ;-)
 
Morgonmagen idag.. med fula mjukiskläder. ;-) Vi har ju faktiskt semester. ;-)
 
Lillstjärnan från KUBultraljudet.. efter mycket om och men så hon kunde mäta. :-) Nu har hjärtat förhoppningsvis vuxit lite till. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Wow, redan i vecka 16! Det är precis som om jag inte förstår själv att jag är mer än halvvägs själv, behöver läsa om er andra för att förstå :) Stora kramar till dig

2012-07-19 @ 12:57:32
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: emma

Och givetvis, grattis till förlovningen :)

2012-07-19 @ 12:59:12
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Da

Grattis till förlovningen! Fina bilder med! Snart kommer du känna första lilla bubblan som brister/fladdret och det är helt underbart!

Lämnade en hel påse med gravid-och föräldratidningar och böcker/brochyrer hos mamma. Det du inte vill ha kan du ju slänga, jag la i allt jag hade bara :)

2012-07-19 @ 22:24:55
Postat av: L

Grattis och grattis :)

Och fiiin mage!!

Kram

2012-07-20 @ 10:28:13
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com
Postat av: D

Oh, visst syns det bebismage! Grattis till förlovningen :-) Jag lämnade amningskudden hos mamma jag med, haha, det blir trångt hos er ett tag nu :-)

2012-07-20 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0