what to do?

Nu är det fem dagar kvar av semestern, och jag tänkte att jag skulle prova mina jobb brallor för att se om jag fortfarande kunde ha dom. Det trodde jag visserligen inte eftersom dom blivit ganska tajta i magen redan innan semestern.
Nu är det så att jag inte tycker att min mage växt speciellt mycket, men jag måste blivit hemmablind. Vi fick oss ett rejält garv när kläderna åkte på. Haha
Brallorna var flera cm försmå. Om jag inte drog upp dom ala camel toe. Haha. Men då var jag nära döden i andnöd. Tröjorna, två modeller, slutade på halva magen i navelhöjd.
Jisses, vad gör jag nu? Haha. Antingen får väl chefen beställa större kläder till mig, så får dom sitta som tält upptill.. Eller så får jag gå o köpa några neutrala kläder som jag kan ha på jobb.. Jobbigt när man jobbar i butik och måste ha arbetskläder! :-)

Kommentarer
Postat av: D

Nu vill jag se magbild :-) Har du ingen kollega som varit gravid som du kan fråga? Du måste ju få ha mammakläder på jobbet?

2012-08-01 @ 01:15:25
Postat av: D

Åh, kom på en sak till, Pop brukar ha/har haft som tuber som du drar på under dina vanliga tröjor. Då glipar de inte, utan du har tyg emellan byxan och tröjan trots större mage. Skicka ett inbox på fb så ska jag försöka förklara bättre om du inte hänger med. Annars köpte jag långa linnen på Gina tricot som jag hade under mina vanliga kläder ganska länge.

2012-08-01 @ 01:17:30
Postat av: Hannah

Camel toe är väl trevligt ;)

2012-08-02 @ 08:09:28
URL: http://mammasnart3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0