dagen.

Idag var vi på inskrivning! Känns så konstigt att det är oss det handlar om, när ska man börja fatta liksom? Jag längtar så tills ultraljudet, då vi förhoppningsvis får se lite mer än en liten blinkande stjärna. :-) Efter inskrivningen var vi och beställde förlovningsringar! Jag känner mig så lycklig! <3 Tänk att just jag fått den finaste i världen. ;-) Vi har så mycket att se fram emot, förlovning, bebis, ny lägenhet och giftermål. Jag har sagt det tusen gånger, men jag fattar inte att detta händer mig! Som det pensionärsparet vi är, gick vi hem i regnet med en grillad kyckling och potatissallad och kollade på hem till byn. ;-) Sa jag att jag är lycklig, förresten?? :-)

Kommentarer
Postat av: D

Åhhh :-) Härligt!!!!

2012-06-06 @ 01:00:01
Postat av: Emma

Pensionärsvarning ska man inte förringa! Det är ju underbart att vara hemma och mysa :) Har ni satt datum för bröllop också? Sååå kul! Och flytt, herrejösses, din hjärna måste gå på högvarv när det gäller planering! Tack återigen för din kram och dina tankar.

2012-06-06 @ 20:50:42
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Erika

<3

2012-06-07 @ 05:59:49
Postat av: Hannah

Det låter underbart!

2012-06-07 @ 12:58:08
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Da

Underbart det låter :)

2012-06-07 @ 18:02:26
Postat av: M.

håller med övriga. låter helt fantastiskt underbart! man fattar inte att det är sant när man väl är gravid.. och vilken mysig tid ni kommer ha framöver med planering - att gifta sig är det bästa man kan göra :) lycka till! kramar

2012-06-08 @ 20:15:09
URL: http://barnviasahlgrenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0