mens!

Wihoo! Mensen är här! O detta är första gången på länge jag är glad för mensvärk! Imorgon blir det en promenad ner till maya och ta hormonproverna och klimaktetietestet. vi får verkligen hoppas att jag inte är i klimakteriet ;-) men det är tydligen en standardsak de alltid kollar vid utredningar. Så imorgon ska jag boka tid för nästa möte, o jag hoppss att det blir innan påsk, för då kan vi köra igång på riktigt. Annars är risken stor att vi får vänta en månaf till. Det är sjukt hur stor och stark en längtan kan vara. Hur den kan styra ens liv så totalt.

Kommentarer
Postat av: Libra

Spännande. Jag håller tummarna att allt ser bra ut sen. :)

Kram

2012-03-11 @ 18:30:30
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0