...

I söndags fyllde jag år, och på fredag fyller p år. Detta var den bästa present vi nånsin kunde få! Äntligen känner jag mig glad och LYCKLIG igen! Det bästa är att vi även, om allt går som det ska, får den bästa julklappen också, dock lite försenad eftersom bf borde bli runt den 6-7 januari. :-D tänk att få ett plus i födelsedagspresent och en bebis i julklapp. Bättre kan det knappast bli! :-) Ikväll har illamåendet smygit sig på också, om det beror på graviditeten eller nåt annat vet jag inte. Det återstår att se, men jag hoppas jag slipper spy iallafall! Tusen tack för era fina kommentarer, det betyder så mycket! :-)

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Åh! Verkligen bästa presenten! :D Och försenad julklapp! Gud vad roligt att du också får ett januaribarn! :D Mycket bra månad vill jag lova! :)



Gud vad jag är glad för eran skull! :)

Ja hoppas du slipper spy för det är inge kul alls.

Puss o kraaaam!

2012-05-03 @ 11:08:30
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: D

Finns ingen bättre present :-)

2012-05-03 @ 22:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0