55 dagar kvar

55 dagar kvar till bf, och v 33 välkomnar vi idag! Har haft en lugn och mysig dag med en kompis. Gick en liten sväng på stan, och jag köpte de absolut sista bebiskläderna.. Jag _får_ verkligen inte handla mer nu, men det är ju så kul! Jag handlar mycket hellre åt lillhjärtat än åt mig själv nu för tiden. kappahls newbie serie är helt underbar, och det känns som vi har väldigt mycket därifrån..

hur mycket har ni andra handlat??
Det känns som jag köpt lite för mycket.. men det är så svårt att låta bli! <3

Förresten så bloggar jag nu från blogg.se appen, så vet inte alls hur inläggen blir..



oså dagens mage v 32+0. :-)

Kommentarer
Postat av: L

Vi har fått otroligt mycket så jag har inte köpt mycket.. Eller ja, en del kanske ;) men det är ju såå roligt!!

2012-11-12 @ 20:59:18
Postat av: Hannah

Jag handlar alldeles för mycket...och än är jag inte klar haha. Det mesta har vi ju redan sedan förra barnet men då hittar jag bara nya saker! Helt otroligt vad föräldrar måste gå att tjäna pengar på...för det går ju inte låta bli att köpa :) Och fina fina lilla magen du har!

2012-11-12 @ 21:16:59
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Elinwredh - Där musiken är viktig!

Är du inte orolig att tatueringen ska bli förstörd?

2012-12-01 @ 20:31:19
URL: http://elinwredh.se
Postat av: svar:

Elinwredh: än så länge ser den likadan ut som innan. :-) men jag har haft den i över 10 år, och tycker väl inte att den är skitsnygg precis. ;-) blir den förstörd så blir den, bryr mig inte så mycket om det. :-)

2012-12-02 @ 07:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0