sömnlös i småland..

fy sjutton vilken natt det varit!!

Jag har knappt sovit nånting, stackars p har vaknat i omgångar av mitt kvidande, suckande och stånkande. Det är INTE kul just nu. Är så trött men kan verkligen inte sova. Bebisen har vänt på sig, så huvudet trycker neråt och rumpan precis rakt upp, mellan revbenen, och med jämna mellanrum får den till såna sparkar rakt uppåt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det känns som att jag ska kräkas. Det bränner som halsbränna, fast ändå inte.. En jätteobehaglig känsla. och inget hjälper, varken att gå, sitta eller ligga. :-(

Blev gnälligt det här, men det här har varit den värsta natten på länge.
Nu har p dessutom gått upp, jag får åtminstone försöka sova lite till.

Men han är världens finaste, så förstående och snäll o tycker mest synd om mig. ;-)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är synd om dig :) Att inte sova gör en desperat i längden...Jag börjar bli less på nästäppa och ont i halsen, inatt vaknade jag minst 1 ggr i timmen. Och hade den där försäkringslåten i huvudet "dont worry about à thing" om och om igen :) Det konstiga är att man kan sova på dagen men inte på natten??? Nu sitter jag och myser med Elis i soffan, som bestämde att kl 7.15 var en bra tid att kliva upp idag :0

2012-11-16 @ 08:24:31
URL: http://mammasnart3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0