v 34

Ny vecka och en milstolpe närmre vårt lilla hjärta.
Jag har sovit som en kratta inatt, mao knappt någon sömn alls. vaknade till vid halvfyra-fyra och var tvungen att gå och kissa.
Sen låg jag vaken till och från fram till kl 8, och halvsov fram till tio.

Så nu är jag hur seg och slö som helst.. och galet trött!

Jag har skitont i ljumsken och känner mig som en flodhäst, fast jag inte är stor alls.

gnäll. ;-)

Igår var vi in till babyproffsen och beställde babyskydd, adapter som passar till brio happyn och skötväska. Vi ska hämta allt i början av december tillsammans med vagnen, och som jag längtar!!

Önskar tiden kunde gå liite fortare.. för just idag står den still.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag och fredrik tittade på ett program om valrossar och jag tänkte där är ju jag :) minus tänderna möjligtvis...

2012-11-19 @ 18:03:50
URL: http://mammasnart3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0