v.35- tiden rusar!

Med 41 dagar kvar till bf så går vi in i v. 35 idag! Det är med skräckblandad förtjusning faktiskt.. Det är så nära och veckorna går i en rasande fart!

Jag längtar så otroligt mycket efter lillhjärtat, o jag undrar så vem det är som bor i magen! Men jag ser inte fram emot förlossningen. Det är dags att börja planera inför den nu, men jag skjuter det bara framför mig.. vill helst inte tänka på det alls.

Tyvärr är det ju oundvikligt, bebisen ska ut, så det är dags att ta tag i det snart.
men jag längtar tills det är över och vi har bebisen hos oss! <3



dagens mage v. 35 (34+0).

Kommentarer
Postat av: Hanna W | BF 2013 ♥

tiden går hur fort som helst :}

2012-12-03 @ 16:39:24
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0