vill vara rik.

Nu är det tyvärr så att vi inte är några miljonärer, och man kommer ju inte direkt bli rik på att gå hemma och vara föräldraledig.
Jag älskar att shoppa, och har säkert köpt alldeles för mycket bebiskläder redan. ;-)
Jag älskar jordnära färger, vitt, brunt, beige och grått. Lite blått och rosa går hem också, men skrikiga färger och mycket mönster är inget jag föredrar, varken på mig själv eller på min bebis.
Lite mönster är helt okej, kan till och med vara jättefint! Men de här retromönstrena är jättefint på andra, men inget jag väljer själv.
 
 
Den översta bilden är från det vi köpt själva, och den understa är arvegods. :-)
 
två smockfulla lådor har vi med bebiskläder i storlek 50-62. P får nästan sätta på mig en tvångströja för att jag inte ska handla mer, det finns ju så himlans mycket gulliga kläder så man dör en smula och får ont i magen när man väl shoppar, för man vet att man har kläder till lillhjärtat så det räcker och blir över.
 
 
 Sen finns det så mycket annat jag vill handla.. vi flyttar till en nybyggd trea i vår, och jag lovar att jag redan har inrett hela lägenheten redan. Jag ser framför mig hur allt ser ut, problemet här är att vi inte köpt allt till den lägenheten än. Det är ju det här med PENGAR.
Förmiddagen idag har jag tillbringat med att surfa runt och kollat på inredning och det slutar alltid med lite halvångest och ont-i-magen känsla. Jag tror jag ska gå och köpa en lott. ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag blir alltid lika förvånad över att jag aldrig vinner nått. Men då måste jag ju börja köpa lotter oxå ;)

2012-11-22 @ 15:28:31
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: L

Fiiina kläder :)

2012-11-24 @ 10:39:25
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0