Nytt

 
En sak är iallafall säker, och det är att jag aldrig kommer kunna försörja mig som bloggerska. ;) om två månader flyttar vi, då kommer jag nog göra en ny blogg. Det strular så mycket med den här, och då orkar jag liksom inte. Klara tar upp så mycket tid på dagarna, underbar och dyrbar tid. Den går alldeles för fort! Sen ungefär tre veckor tillbaka hände något som jag inte trodde skulle hända. Hon AMMAR! Vi ger endast ersättning två ggr/dygn nu. Innan vi lägger oss och en gång på natten runt fyra, fem snåret! Är det inte helt otroligt? Jag känner mig så stolt och nöjd över hur mycket jag har kämpat med amningen, och det gav resultat! Jag pumpar inte längre heller. Ikväll åt hon dessutom bara 30ml utav den ersättningen hon fick! På torsdag ska hon få sina sprutor :( och då får vi se om hon går upp som hon ska på nästan bara bröstmjölk. Förra en vecka sen, på fredagen vägde hon 5660g, så hon är ju ingen liten bebis precis. ;) nu på fredag  blir hon tre månader. Älskade lillhjärta! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad skönt!! Och så fin hon är :)

2013-04-02 @ 07:18:51
Postat av: emma

Gud vad lika vi har det, och våra små verkar följas åt storleksmässigt med! Amningen vände ju för mig med och nu ger jag ingen ersättning alls sen två tre veckor tillbaka. Så skönt! Men nästa vecka ska vi börja med lite lite smakisar och gröt. Viktkurvan hade planat ut lite. Men bvc var inte orolig. Hon ser välmående ut och sprallar/rullar bort mycket energi ;)

2013-04-05 @ 15:03:20
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0