mjölkstockning..

önskar jag inte min värsta fiende, om jag hade haft nån.
Igår började jag känna mig öm i det bröstet Klara inte tar, och inatt vaknade jag med sån smärta i det. Det är knöligt, rött och ömmar, och jag har ont i hela kroppen, och feber. känns precis som när man har influensa, plus en skitond ömmande tutte. :-(

Jag har försökt pumpa, men knölarna är kvar, så gick jag in i duschen och lyckades få ut jättemycket mjölk genom att handpumpa och trycka på knölarna. När jag stod där i den varma duschen så försvann varmvattnet!

vi har haft problem med det i tre veckor nu, o felanmält det två ggr, men inget har hänt, så jag blev helt förstörd.
Tårarna sprutade och jag hade så ont!

Nu sitter jag hos mama, har tagit ett bad och får hjälp med skruttan. Efter tre ibumetin och värmekudde på tuttarna mår jag bättre, men mår fortfarande dåligt och känner mig sjuk.
Det är verkligen HEMSKT med mjölkstockning. :-(

Kommentarer
Postat av: Hannah

Usch vilket elände och så slut på varmvatten uppepå det! Hoppas det går över fort!

2013-02-12 @ 12:32:47
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: M.

Åh :( Så typiskt då att det ska hända flera saker samtidigt med.. Hoppas det släpper för dig snart så du kan njuta av lillan!

2013-02-14 @ 07:44:31
URL: http://dulillamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0