helg!

Helg igen!
Veckorna springer verkligen iväg. På gott och ont. Skruttan blir "stor" så fort, det känns sorgligt. haha. Min lilla bebis! Hon är ju liten än, bara 9 veckor.. men den där lilla minibebisen är ju bortväxt för länge sen.
Men jag älskar varje minut med henne, o jag älskar att se hur hon utvecklas, hur hon tystnar mitt i gnället om man håller upp hennes giraff Sophie. Hur hon ler med hela ansiktet när man pratar med henne! Älskade lilla människa!

Det är 12 veckor kvar tills vi flyttar! så det räknar vi också ner till. Jag längtar!!

Sen har jag åkt på eksem på mitt ena bröst. Som tur är är det tutten hon inte ammar på. Det är massor av röda torra fläckar på bröstet, o bröstvårtan är torr, fjällig och sprucken. Fräscht.
Jag tror det beror på att jag pumpar så mycket.. o jag har rätt mycket problem med eksem i hårbotten.

Jag hoppas det försvinner snart, för jag vill inte tvingas sluta pumpa!
o apropå det, så har babyproffsen fortfarande inte hört av sig om den trasiga pumpen! TUR vi köpte en ny!

Jag kommer inte handla något mer därifrån efter detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0