Två månader.

I helgen rensade jag ut skruttans 50 kläder. Det var faktiskt lite vemodigt, tiden går skrämmande fort! Imorgon fyller hon två månader.
Konstig känsla det där, det känns som vi alltid har haft henne, och det känns som att hon kom igår!

När man ser de där pyttiga kläderna så känns det konstigt att hon varit SÅ liten. Min älskade bebis!

Vi var på bvc i torsdags, o då var hon 57 lång och vägde 5090 g.

I fredags var jag på öppna förskolan en liten sväng. Jag känner ingen som har en sån här liten bebis, o på fredagar är det för bebisar som är 2-4 månader. :-) Klara var yngst, men hon såg ut som en biff mot en del 3 månadersbebisar där. haha. Det är kul att träffa lite nytt folk, och särskilt om de har barn i samma ålder. :-)
Jag är rätt blyg annars, så lite stolt är jag att jag fick tummen ur och gick dit ensam. ;-)

Sist måste jag ju bara visa vilka fina små skor det kom i brevlådan i fredags! Det är min syster som virkat dom. :-)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh så fina!

2013-03-04 @ 20:47:49
URL: http://mammasnart3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0