försök nr 17

För några månader sedan läste jag en tråd på familjeliv hur många försök det tog för folk innan det blev bebis. De flesta hade relativt få försök, förutom en som plussade på deras 17e. Där är jag nu. Den här tjejen har varit lite utav en livlina för mig. 17 försök, men till sist gick det. Över 17= något är fel. Jag hoppas av hela mitt hjärta och lite till och jag håller alla mina tummar och tår för att vi kommer lyckas på detta sjuttonde försök.. Sista chansen, låt 2011 bli vårt år!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har en fundering att folk på FL som har svårare att bli med barn inte säger något även där. Precis som i vanliga livet tyvärr.

2011-12-08 @ 12:23:50
Postat av: Anna

Kämpa på!

Ni har ju försökt i över 12 månader, har ni funderat på utredning?

2011-12-15 @ 16:30:48
URL: http://annashemligheter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0