minibebis

Lite mer än en vecka kvar till bim, och jag känner mig precis som vanligt. Lite ömma bröst, varken mer eller mindre. Spottingsen räknar jag kallt med till helgen.
Det känns som att jag aldrig kommer få ett plus. :(

I veckan var vi och hälsade på en liten liten minibebis, född i v 28 men är nu 7 veckor. Så söt och så liten! Bebisen vägde nu 2100 och hade nästa växt ur stl 44. ;-) Var man inte sugen på bebis innan (vilket vi självklart är) så blev man det definitivt nu! Även om man inte vill behöva föda i v 28..

Jag längtar verkligen tills det är vår tur..!!


Snart ska jag krypa ner i soffan framför tvn, men ska lägga upp ett recept jag gjorde i helgen, på äppelchips och äppelglögg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0