Drömmen om ett barn 2.

Nu har jag precis tittat på förra veckans avsnitt av Drömmen om ett barn.

Först började tårarna rinna när tjejerna gjorde ett ultraljud och fick se deras lilla flicka.. sedan rann dom ännu mer när Anna och Anders gjorde sitt graviditetstest som var negativt.

Jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag kollar på sådana program.. det inger hopp OCH förtvivlan, för jag känner en sådan skräck att aldrig få uppleva barn. Iallafall inte ett biologiskt..
För mig känns det viktigt just nu, för jag vill ha biologiska barn, få uppleva en graviditet och allt det där.. Jag har inte börjat bearbeta tanken på adoption, för det är lååångt dit, och det får jag ta om den dagen kommer.

Men jag vet att jag VILL ha barn, och hur, får tiden utvisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0