en dag närmre.

Idag känns det faktiskt ganska okej. Mensen har inte riktigt kommit igång, men jag räknar med att den gör det snart. Senär det dags att ladda om batterierna till nästa månad, och hoppas på att vi får världens bästa julklapp! Det känns skönt att jag börjar se ett slut på ovissheten. Om bara någon månad så kan jag ringa efter hjälp igen, och då hoppas jag på att det finns en tid till oss för utredning. Det kommer bli otroligt skönt att få veta vad som är fel och förhoppningsvis få hjälp med det. Nu finns det bara mysiga saker att se fram emot. :-) advent och jul. För varje dag som går är vi en dag närmre till vårt barn, det kan ju bara bli bättre. :-)

Kommentarer
Postat av: emma

Det är förundrande hur man orkar ställa om och se positiva saker mitt i allt elände. Så ledsen för din skull att spottings återigen förstör för dig. Här i skåne är det också två är man måste försöka på egen hand. Lite surt, men samtidigt så hålls köerna nere. Beundrar dig! Och din styrka! Kram

2011-11-23 @ 16:25:10
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: emma

En sån tråd får du gärna starta! Då är vi iallafall två på den ;-) tycker också det är jobbigt med de som plussar tidigt, och de som klagar på att det tar tid när de bara är på försök tre-fyra.

2011-11-24 @ 09:17:33
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Andrea

Hej tjejer. Kan ni uppdatera mig lite om köerna? Vi bor i Lödde och ska till RMC i Malmö för samtal om provsvar i december, men har absolut inte försökt i två år - typ mer snart 1,5.Ett besök hos BM i augusti som skrev remiss. Hade hon inte glömt sambons namn hade vi fått kallelse samma månad men nu tog det lite extra tid. Hur räknar de? 2 år från man först kontaktar dem?

Kram till er bägge - tycker om era bloggar som ger både skratt och gråt

2011-11-24 @ 12:25:26
Postat av: svar:

Tack andrea! Vad gullig du är! I mitt landsting (som inte är skåne) så ska man aktivt ha försökt i minst två år för att få söka hjälp. Det kan man ju lura sig till kanske, men här ska man även ha varit skriven på samma adress i ett år, och det har inte vi. En utredning inom landstinget tror jag tar 3-6 månader här, så därför väljer vi att gå privat där det går betydligt fortare. Tyvärr kostar det dessto mer, men det får det vara värt. Kram på dig!

2011-11-24 @ 13:18:31
URL: http://karrakaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0